Brownie Magdy

11:24



Hej!


Dawno nie było nic kulinarnego....
Dlatego teraz,
jeszcze przed czasem
 przedświątecznych porządków,
zostawiam Wam 
przepis na szybkie i przepyszne brownie.
Być może akurat z tego przepisu 
skorzystacie i przetestujecie go,
jeśli nie na świąteczny stół,
to na inną okazję...


B   r   o   w   n   i   e


Składniki:

200 g gorzkiej czekolady
100 g mąki
200 g masła
2 szklanki cukru
6 jajek
1/2 szklanki orzechów włoskich
ulubione bakalie


Przygotowanie:

Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej,
dodajemy masło,
rozpuszczamy, aż powstanie gładka masa.
Odstawiamy do ostudzenia.
Białka ubijamy na pianę.
Żółtka ucieramy z cukrem,
dodajemy stopniowo mąkę oraz masę czekoladową.
Wyrabiamy mikserem.
Na końcu dodajemy porcjami białka oraz delikatnie mieszamy.
Dorzucamy bakalie i orzechy.
Pieczemy na blasze okrągłej o średnicy ok. 20 - 24 cm,
wyłożonej papierem do pieczenia,
w temperaturze 180 stopni przez około 40 minut.

















Możecie podczas pieczenia
wykorzystać czekoladę mleczną,
wtedy jednak zmniejszcie ilość cukru,
by ciasto nie było za słodkie.


Przepis był wielokrotnie testowany
i posiada wielu zwolenników, 
w tym mnie :)

Lubię ten aromatyczny, czekoladowy zapach,
 jaki unosi się podczas pieczenia...




Miłej niedzieli,

Pozdrawiam!

Marta

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Smakowity dzionek się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie ciacha. Wygląda smacznie :) Miłej niedzielki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ narobiłaś mi apetytu Marta :))
    Milutkiej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzę cisto do popołudniowej kawy już upieczone :). A ja nic nie zrobiłam, może zaraz coś zakręcę.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przepis z kategorii tych szybkich, może skusisz się na przetestowanie ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Matko kochana i ja nic. Leń mnie dopadł straszny. Ciekawam tego brownie. Ach! Martusia narobiłaś "smaka". A ja na diecie jestem strasznej, wiosennej ;P
      Bużka dziewczyny!!!
      :****

      Usuń
    3. Tak :D Bo wychodzę naprzeciw Twojej ciekawości ;) Do kuchni marsz! ;) Ale zapewniam, że smak jest nieziemski, bo w składzie czekolada, mnóstwo czekolady, która - uważam, że jako składnik ciasta (i ciast wszelakich, nie tylko tego), jest o wiele szlachetniejsza w smaku niż w stanie "surowym"...

      Usuń
  5. Razem z mężem uwielbiamy takie ciasta. Łatwe w wykonaniu a na pewno przepyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmmmmmmmmmm............
    Ale smaku mi narobiłaś! Może się zbiorę i też coś upiekę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli natchnęłam Cię do działania :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za plackami, ale na ten bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo... To brzmi jak komplement! ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Martuś wpisałam do ulubionych i mam nadzieje spróbować w okolicy świąt ten przepis - moje dzieci to oszaleją! M też, a ja muszę sobie coś drugiego upiec bo za taką ilością czekolady to nie przepadam. Ja nawet nutelli nie lubię ;-)
    I widziałam zmianę banerka, widziałam! Artystycznie jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ,smak czekoladowy, to wiadomo, że dla dzieci jak najbardziej.. :)
      Nie wiem, czy sam napis tylko i wyłącznie może tworzyć klimat artystyczny, ale skoro tak - to się bardzo cieszę :)

      Usuń
  10. Przepis zapisany, w weekend próbuję :-)

    OdpowiedzUsuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy