Żegnamy marzec. Insta / kadry.

09:38




W środę powitamy już
kwiecień!

Trzeba mieć nadzieję na to, że
zawirowania pogodowe,
powroty zimy
na przemian z krótkimi momentami wiosennymi,
odejdą już na dobre.
Przed nami wiosna.
Za chwilę będzie i zielono i kolorowo :)
Uwielbiam tą porę roku,
przede wszystkim za barwy
i zapachy, jakich nam dostarcza.


A jak minął  marzec?

Oto kadry instagramowe.
Mały skrót tego, co się działo u mnie
twórczo i nie tylko...














Pozdrawiam
Was serdecznie!


Marta



PS W zabieganiu przedświątecznym
nie zapomnijcie zapisać się na moje wiosenne giveaway
tutaj .
Do wygrania dwa miętowe serca zawieszki.
Zapraszam do wzięcia udziału :)


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Świetna zbiorówka :) Ja na razie na ista czasu nie mam, niestety :(.
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle wspaniałych zdjęć a w nich moc wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zdjęcia zawsze wiążą się z jakimiś wspomnieniami :)

      Usuń
  3. Marzec widzę był u Ciebie bardzo pracowity w Twoje piękne prace :-)))) Buziaki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, kilka rzeczy powstało :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Niech nadchodzi i zabierze od nad zimne powietrze, mam już dość, chce wiosny ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, dziś było okropnie, i grad, i deszcz, i chmury, i wiatr... Mam nadzieję, że to ostatnie takie zawirowania w pogodzie i od kwietnia będzie już pięknie :)

      Usuń
  5. no same cudeńka! :) oby kwiecień był również inspirujący
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że taki będzie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Cześć Martusia!!!
    Zapracowana kobietko! Ile ja się naszukałam tego posta z czekoladową deseczką ;) Dobrze, że wpadłaś na pomysł comiesięcznego przeglądu. No i co najważniejsze: ładnie go podałaś. Pysznie (!),aż mam smaki nieodparte, by wreszcie spróbować podobnych prac. Tyle, że cierpliwość mam bardzo ograniczoną, a mam wrażenie, że w przypadku Twojej twórczości potrzeba jej aż nadto.
    Ściskam serdecznie!!! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deska poszukiwana ;) ale odnalazłaś w końcu? :) Jeśli nie to podeślę co trzeba. Znaczy się , że deski czekoladowe w oko wpadły.. No i dobrze :)
      Troszeczkę cierpliwości potrzeba, to fakt, ale zachęcam do działania :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie podsumowania :) widzę, że pięknie i twórczo spędziłaś marzec :) dużo wiosennej energii życzę Ci w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je polubiłam i zamierzam je kontynuować :) Miejmy nadzieję, że kwiecień będzie równie twórczy i łaskawszy - jeśli chodzi o pogodę - dla nas wszystkich. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Marta nie nadążam z Twoimi postami! :)

    OdpowiedzUsuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy