O wyższości kropkowania nad stylem shabby chic, czyli...

18:44


... czyli  subiektywne rozważania nad stylem vintage...

Tak powinien brzmieć w całości tytuł tego wpisu :)






Pod wpływem ostatnich działań dekupażowych
doszłam do pewnych wniosków.
Jakich?
Tak najogólniej rzecz ujmując - czasem
warto spróbować czegoś nowego :)

Długo nosiłam się z zamiarem 
przetestowania bejcy w połączeniu z farbami akrylowymi,
ścieraniem, kropkowaniem, postarzaniem.
Całym tym bałaganem, jaki powstaje
w procesie tworzenia.
Ale zawsze coś mi przeszkadzało 
i kończyło się bardziej na 
zerkaniu na to, jakie dzieła
 tworzą inni, 
niż na własnym przeprowadzaniu eksperymentów.








W końcu spróbowałam
i wskutek tego
zarzuciłam tytułowe "shabby chic" 
na rzecz kropkowania i chlapania farbą.
W shabby chic przetarcia muszą być
zaplanowane idealnie.
Przeanalizować trzeba miejsca,
w których mają powstać.
Czasem jest ich za dużo, czasem za mało, 
a efekt wtedy nie jest w pełni zadowalający.

A tutaj przecieranie warstw farby
łączy się z procesem nakładania wielu fab suchym pędzlem,
kropkowaniem, znów nakładaniem farby i kropkowaniem...
Całkowicie mi taka technika odpowiada.
Daje duże pole do działania.
I wydaje mi się, że jest to technika łatwiejsza w wykonaniu niż shabby chic.











Zapewne może być tak,
że ktoś się ze mną nie zgodzi..
Ale jest tyle opinii ilu ludzi ;)

Wcześniejsze moje dokonania 
w tym stylu możecie zobaczyć  tutaj .


Piękny transfer wykorzystany
w pracy pochodzi z deco-szuflada .


Swoją pracę zgłaszam do konkursu vintage
w decu style:





Miłego wieczoru!

Marta

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Przyznaje - efekt końcowy wyszedł bardzo ciekawie :)
    Przyjemnego dnia życze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widze ozdobne deseczki, w tym stylu, na mojej kominkowej ścianie.
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest to dobry pomysł by wykorzystać ten styl i motyw na deski. Dzięki za inspirację :)

      Usuń
  3. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy