Wiosenne kolory & niespodzianka!

19:12



Witajcie!


Powoli robi się kolorowo...
Na zewnątrz - pierwsze kwiaty
i drobne, soczyście zielone pączki na drzewach.

Na blogach - kolorów również sporo,
mnóstwo wiosennych i świątecznych inspiracji...

Ja powoli wkraczam w kolorystykę wiosenną.
Dziś zatem jeden kolor 
- jeden z tych bardzo popularnych ostatnio.

Miętowe serca zawieszki
- od wczoraj do zobaczenia
dziś już na blogu:

















Nie chciałam przesadzić z kolorami
i użyłam koloru miętowego,
jako tła,
oraz białego w postaci napisów,
umieszczonych obustronnie na sercach. 



* * *


A teraz jeszcze jedna wiadomość
dla tych co dobrnęli do końca ;)

Dwa takie serca chciałabym
podarować jednej osobie.

Dlatego też moje serca
zdobią ten oto baner:









W  i  o  s  e  n  n e     g  i  v  e  a  w  a  y


Zasady giveaway :


1. Zgłoś chęć udziału w zabawie wpisując komentarz pod tym postem.


2. Osoby prowadzące bloga proszę 
o podlinkowanie banera na swojej stronie.


4. Osoby anonimowe proszę o pozostawienie w komentarzu 
imienia z pierwszą literą nazwiska.


3. Jeśli nie jesteś jeszcze - zostań obserwatorem mojego bloga.


5. Zabawa trwa również równocześnie na facebooku - jeśli chcesz w niej 
wziąć udział
polub mój fanpage oraz wpis związany z giveaway.


6. Będzie mi miło, jeśli baner z informacją o konkursie udostępnisz
na swoim profilu facebookowym,
ale nie jest to warunek konieczny.


7. Giveaway trwa do 10 kwietnia.




Zapraszam do zabawy :)


Marta


You Might Also Like

44 komentarze

  1. No to kochana trafiłaś w mój gust -właśnie wczoraj pozmieniałam swoje kuchenne dodatki z b&w na miętuski!
    Fajnie by było przygarnąć miętowe serducha od ciebie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj! Czyli telepatia :D Bardzo się ciszę, że trafiłam w gust!

      Usuń
    2. Cieszę, oczywiście..

      Usuń
  2. Świetne biorę :) tylko coś bloger mi szwankuje, więc po fotkę wrócę :)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Zgłaszam się i pozdrawiam! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że się zgłaszam i pragnienie mam wysokie, by je mieć.
    ;)))))
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję miętę do tych serduszek ... i zgłaszam się do zabawy :)))

    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział
    obserwuję jako Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny pomysl i swietny kolorek mietowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne!Kolor jest niezwykle wiosenny! To jak już ma być wiosennie i konkursowo, to i ja zapraszam ciebie na konkurs do mnie :)Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście zaraz wstępuję do Ciebie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Bardzo fajnie Ci to wyszło, widziałam już na instagramie ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, super że się podoba :)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  11. Ślicznie wyszło Martuś! Ta mięta jest przecudnej urody! Zabieram banerek - będzie mi wiosennie ozdabiał blog! :-)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, to kolor bardziej Twój niż mój :) Ja tam na miętę mogę od czasu do czasu.. popatrzeć ;)

      Usuń
  12. Martuś, chętnie zgłaszam się do zabawy. Serduszka śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta! Ale Ty , widziałam że stworzyłaś cudo tildowe, przepiękne!

      Usuń
  13. to i ja chętnie, nowy obserwator, anneth. baner zabieram, o tutaj: http://anitassafehouse.blogspot.com/p/rozdaniakonkursycandygi.html
    a i na facebooczka zaraz wstąpić nie omieszkam
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi powitać nową obserwatorkę :) Zaraz wybieram się na rewizytę, pozdrawiam :)

      Usuń
  14. biorę udział w zabawie
    Ania J
    anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanę w kolejce, spróbuję szczęścia :-) serduszka urocze :-) ten kolor Minty ma to coś w sobie :-) na fb lecę polubić, Dominika N. dominika.nagiecka@ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj,
    Serca piękne.
    Mam przy wejściu 2 malutkie okienka..,
    Ależ one by tam pasowały.

    Zapisuję się...
    Banerek już u mnie:)

    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to miejsce na serca już jest :)
      Dziękuję za udział i pozdrawiam!

      Usuń
  17. Śliczne serduszka, lubię takie kolory :) Chętnie biorę udział, banerek na blogu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne! Uwielbiam miętowy kolor :)

    obserwuję i ustawiam się w kolejce
    Katarzyna G.
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wezmę z chęcią udział w zabawie:) Ela
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako wojownik0610

    Emilia W.

    OdpowiedzUsuń
  21. z przyjemnością przyłącze się do zabawy
    Pozdrawiam Beata P
    beatkapl1984@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy