Kropki, kropeczki...

21:52



Witajcie!

Dziś będzie inspirująco,
choć, można byłoby rzec, 
że także minimalistycznie.


W roli głównej dwa kolory:
b  l  a  c  k     &     w  h  i  t  e.

Jeden wzór:
 p  o  l   k  a     d  o  t   s .

Kiedyś szczególnie podobał mi się
w strojach.
Dziś jest bardzo popularny we wnętrzach, w dodatkach, 
akcesoriach, a nawet na ceramice.

Świetnie się komponuje w tym
podwójnym kolorystycznym zestawieniu b&w.
Na zdjęciach poniżej - dużo wyrazistych motywów - tu kropki,
tam paski... Mogłoby się wydawać, że nie będą współgrać.
Nic bardziej mylącego :)
Kropki idealnie komponują się i z paskami,
i z modnym ostatnio motywem chevron...
W połączeniu z kolorem szarym, ale 
 i z mocnymi,
intensywnymi kolorami...

Jest w czym wybierać...























(wszystkie zdjęcia znalezione na pinterest)



Lubicie kropki?
Które ze zdjęć przypadło Wam
do gustu?
Szczerze mówiąc mi
- wszystkie pomysły na kropki
w wersji b&w bardzo mi się podobają...

Mam ochotę zmalować coś kropkowanego...


Pozdrawiam wieczornie!

Marta

You Might Also Like

52 komentarze

  1. Uwielbiam b&w! Najbardziej podoba mi się ta pościel i kropki na ścianie w wersji z drugiego zdjęcia :)
    Sama mam takie naklejki na ścianę ale najpierw trzeba ją odmalować ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, podejrzewam, że większość z nas ma jednak słabość do kropek... ;) A pościel śliczna, mi też bardzo się podoba :)

      Usuń
  2. To że Panna Matke uwielbia wiemy dobrze po wiatrołapie w domu który urządzała.Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga inspiracja ze ścianą w małe kropki jest genialna. Kurczę pierwszy raz spotkałam się z z motywem takich małych kropek i bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Świetne! Obecnie jedna z sieci rzuciła na półki ceramikę właśnie- ceny strasznie wysokie, także daruję sobie. Chciałam nawet onegdaj pokropkować którąś ze ścian. Kto wie...Remonta trwają ;) Dawno do Ciebie nie zaglądałam! ( tydzien chyba)- grzech, grzech! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karygodne i niewybaczalne niezaglądanie na bloga ;) - ale w zasadzie nic nowego u mnie się w tym czasie nie działo... więc wybaczam!
      A tak serio... Ściana ze zdjęcia nr 2 jest bardzo fajną ścianą i gdyby mi przyszło eksperymentować, wzorowałabym się na niej :) Ale białą ceramiką przeznaczoną na malowanie - kropkowanie, nie pogardziłabym ;)

      Usuń
  5. Wszystkie zdjęcia piękne! Uwielbiam kropki, miałam nawet kotkę o imieniu Kropka. :)
    Aż mam chęć wykropkować moje szare ściany.
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. b&w jak najbardziej pasowałyby do tej szarej ściany :)
      Pozdrowienia :)))

      Usuń
  6. Kropki i paski b&w- świetne połączenie, dla mnie pościel nr 1 ;), ale podoba mi się dodatek zieleni na ostatnim zdjęciu, no i talerze- chciałabym takie mieć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że kropki b&w ładnie się komponują z mocnymi akcentami kolorystycznymi, tak jak z tą zielenią właśnie :)

      Usuń
  7. Piękne inspiracje Nie wiem czy bym sie odważyła
    Czekam co Ty zmalujesz w kropki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę na coś kropkowanego, oj mam i to bardzo... :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Pięknie to wygląda
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w kropkach jestem zakochana...moja ostatnia wizyta w Empiku, dopełniła tej miłości, hehe...
    także kropki rules :)
    ps. pościel - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta pościel przekonuje bardzo, nawet jeśli nie ma się odwagi na kropki na ścianie - można gdzieś przemycić takie dodatki :)

      Usuń
  10. Ta sypialnia z biało-ceglastą ścianą jest suuuper! Gdybym nie miała w stanie deweloperskim tynków na ścianie to gdzieś w domu zostawiłabym cegłę i wtedy dodatki wymarzone b&w i przemieszane różne rodzaje kropek i pasków! Wow!
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie trafia jedynie zdjęcie nr 2 bo kropki są małe, niesymetrycznie i niezbyt gęsto rozrzucone. Sama zastanawiałam się kiedyś nad taką ścianą u Zosi, no ale mała miała inne zdanie ;p
    Tradycyjne duże grochy to zupełnie nie moja bajka, są dla mnie zbyt... przytłaczające.
    Ale nr 2 jest super :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ono podoba się najbardziej, bo groszki są delikatne i drobne, i tak jak to określiłaś, inne większe wzory są dosyć przytłaczające... nie każdy to lubi, ale na szczęście, jest z czego wybierać ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Świetne inspiracje :) - wszystkie w moim stylu!
    Przymierzam się do metamorfozy pokoiku córki i na jednej ze ścian pojawi się motyw kropek, czy pasków, a może trójkąty :)
    Miłego dnia!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz teraz nad czym się zastanawiać ;) Z pewnością, jeśli jeszcze nie określiłaś wyglądu głównego motywu, będzie to jednak jakiś motyw b&w.. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Kropkowy zawrót głowy. Bardzo ciekawe inspiracje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Dokładnie takie małe kropkowe szaleństwo ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ta zieleń na ostatnim zdjęciu jest tak orzeźwiająca. Kropki są dla niej fantastycznym tłem, poza tym WIOSNA dziewczyny Wiosna za oknem wiec jak nie kochać tej zieleni!
    Pozdrawiam. Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wszelkie skojarzenia wiosenne mile widziane :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Lubię motyw kropki,ale raczej w takiej delikatnej wersji,jak na drugim zdjęciu. Za to pościel jest mega świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie nr 2 powoli staje się faworytem ;) A pościel świetna, mi też baaardzo się podoba...

      Usuń
  16. Uwielbiam kropki! Swietne inspircje, najbardziej mi sie podobaja te sciany w paski i kropki obok siebie! Ciekawa jestem skad ta tapeta jest! ps. milo mi poznac nowa blogowiczke :)

    Ania, Yay Interiors + Lifestyle & Beauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Nie sądziłam, że paski i kropki tuż obok siebie mogą tak świetnie wyglądać! A jednak... :)
      Aniu, miło mi również, pozdrawiam :)

      Usuń
  17. ta chmurka nad łóżeczkiem! <3 uwielbiam kropy! świetne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zbiór inspiracji, wszystkie mi się podobaja bo bardzo lubię kropki :-) czekam z niecierpliwościa co zmalujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też każde z tych zdjęć na swój sposób podoba się... :) Moje kropki właśnie się tworzą ;)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Pewnie, że wymiatają! Niewątpliwie jest to jeden z bardziej popularnych wzorów obecnie :)

      Usuń
  20. Świetne zdjęcia. Ja bardzo uwielbiam kropki i paski. Nigdy by nie pomyślała, że można je razem połączyć. A wyglądają bardzo ciekawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest zaskakujące, jak bardzo do siebie pasują...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. jak ja kocham kropki! i jeszcze paski, pepitkę, zygzaki i wszystkie graficzne wzory, zwłaszcza w czarno-białym zestawieniu. Mnie ujął ten korytarz w połączeniu z zielenią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Okazuje się, że kochamy wszystkie wzory... ;)

      Usuń
  22. Oj dobrze wiesz jak ja uwielbiam gdy jest czarno-biało i do tego kropkowato, kropki na drugim zdjeciu najbardziej mi się podobają i ta biała , malowana podłoga...marzenie.Pozdrawiam i dziękuję że do mnie zaglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kropki! pozdrawiam Martuś!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kropeczki. Mam szal i spódnice plisowaną w kropki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kropki na ubraniach ciągle urzekają :))) To taka klasyka wiecznie modna..

      Usuń
  25. Kropeczki czy paseczki?! Jak widać można mieć wszystko!
    Mnie najbardziej podoba się pasiasta pościel z kropkowymi poduchami.
    Bardzo wesołe to połączenie pomimo braku koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Kropki i paski to idealne połączenie :)

      Usuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy