Hello february!

10:08



Jak dobrze,
że to już luty!

Dla jednych - dopiero, bo przecież 
wciąż mamy zimę kalendarzową,
a dla innych - już :)

Osobiście w lutym odczuwam i dostrzegam zawsze 
pewne zmiany w przyrodzie,
choć wciąż jest ona niepewna i bardziej zimowa...
Dostrzegacie już dłuższy i jaśniejszy dzień,
bardziej żywy śpiew ptaków 
i "wykluwające się" krokusy?
To znak, że w końcu bliżej nam do wiosny.

Oczywiście daleko nam jeszcze
do pięknej wiosny, ale za to
zawsze możemy dużo wcześniej
zaprosić ją - w postaci kwiatów 
- do domu.
Kiedy tylko chcemy. Nawet w samym środku zimy.
Tulipany, żonkile, hiacynty...
Do wyboru, do koloru... ;)












Miłego dnia dla Was!


Pozdrawiam,

Marta

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Luty to miesiąc moich urodzin...no ale jednak wolę letnie miesiące ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze wiedzieć, w takim razie już życzę wszystkiego dobrego :)Ja też zdecydowanie wolę ciepło, ale luty i wyczekiwanie na wiosnę - bywa całkiem znośne czasami ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ja lubię luty bo jest krótki ;), zawsze to kilka dni bliżej do wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta prawda! Jakoś tak bywa, że luty jest znośny i szybko mija ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Hoduję sobie na pocieszenie narcyza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tęsknię za wiosną, a więc nawet luty mnie nie przeraża....może się uda, że będzie już wiosennie :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jakoś nie przeraża, choć na razie do pięknej pogody daleko... Ale w końcu się doczekamy..

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. luty jest fajny;) jak każdy miesiąc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w każdym jest coś dobrego, tylko trzeba to dostrzec ;) Tylko... co w tej kwestii powiedzą ci, którzy marzą o usunięciu z kalendarza np listopada...?

      Usuń
  6. Ja też czuje w lutym nadchodzącą wiosnę. Na siłę szukam w ogrodzie pierwszych oznak wiosny, pojawiające się krokusy powodują uśmiech na gębie:)
    Pozdr. Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę już ten Twój piękny ogród... ;) Fajnie jest wiedzieć, że inni też dostrzegają to, co samemu się widzi :)


      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Lubię wiosnę, zawsze mnie ogromnie cieszy, ale z wiekiem zaczęłam doceniać kolejność pór roku. W lutym cieszę się jeszcze sporadycznymi opadami śniegu, blaskiem świec, choinkowymi lampami owiniętymi wokół mebli. Czasem funduję sobie jakiś bukiet kwiatów, ale generalnie cierpliwie czekam.. :-) Jest dobrze. Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to chyba przychodzi z wiekiem, bardziej świadome przyjmowanie kolejności pór roku ;) Wszystko ma swoją kolej rzeczy :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. W tym roku luty jest bardzo wiosenny, ja czuję jakby już był kwiecień ;) Choć troszkę brakuje mi zimy i białego szaleństwa... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zima była w tym roku zdecydowanie krótka, zabrakło trochę tej śnieżnej magii.. Ale to dopiero luty, zawsze może jeszcze powrócić na chwilę.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Kochana, a czy te tulipany pachną? Ostatnio kusiły mnie w sklepie cebulki, ale że mi wszystko zdycha, rozmyśliłam się...U ciebie bardzo łanie się rozwinęły:) Też już z pewnym żalem przestaję czuć zimowy klimat, a przestawiam się na wiosenny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną! Ja swoje zakupiłam w lidlu i absolutnie nie żałuję tego kroku, zdecydowanie wszystkie kwiaty z tego sklepu się sprawdzają :) Rozwinęły się i myślałam, że szybko przekwitną kończąc swój żywot, ale ciągle jeszcze mają kwiaty i wyrosły na wysokość 40 cm!

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Masz 100% rację, że w lutym już powietrze pachnie inaczej...I przypominają mi się wędrówki z moim dziadkiem gdy byłam mała, gdy było jeszcze zimno, ale ziemia i powietrze zdradzały, że przychodzą inne, wiosenne dni;-)O dłuższym dniu nie wspominając;) Od razu ma się więcej energii do działania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że mamy podobne poglądy w sprawie powoli zmieniającej się aury :) Nie wszyscy bowiem to dostrzegają ;)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Cudowne zdjęcia i ta czerwień....

    OdpowiedzUsuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy