Pudełko dla Marty

16:23



Witam radośnie!


Pamiętacie 
moje ostatnie give away z okazji
świętowania roku 
mojego bloga?

Główną nagrodę wygrała Marta
 z bloga luna-decodesign .

Po ustaleniu szczegółów stworzyłam
specjalnie dla Marty
takie pudełeczko:






Pudełko jest w jasnych barwach,
z ziółkami i motywem
lawendy na wieczku.
Część motywu została wykorzystana z serwetki.
Gałązkę lawendową i napis
domalowałam odręcznie.
Z przodu widnieje mały dekor - serduszko.
Całość przyozdabia beżowa koronka.










Marcie pudełko się spodobało :)

Czy znajdzie jeszcze innych zwolenników?

Jestem ciekawa Waszych opinii... 



Miłego popołudnia dla Was!


Marta


PS Marta - zdrowiej nam w końcu :)))

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Owszem, pudełko śliczne, szczegóły dopracowane... jestem kolejną Martą, której wpadło w oko...

    Martita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, dziękuję za opinię :) Starałam się , by je dopracować ;)

      Usuń
  2. Owszem, pudełko śliczne, szczegóły dopracowane... jestem kolejną Martą, której wpadło w oko...

    Martita

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko boskie!Szkoda że ja nie wygrałam...swojegi marokańskiego;)
    Przypominam o mojej rozdawajce!
    http://szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A zamówienie na każde konkretne pudełeczko przyjmę, chociaż już zastanawiam się nad kolejnym konkursem, więc może następnym razem los się uśmiechnie do Ciebie..
      O rozdawajce pamiętam, mocno trzymam kciuki za siebie!

      Usuń
  4. Super wyszło! Ja jestem pełna podziwu dla takiej roboty :)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Ja podziwiam Twoje kosze, bo to co robię, wydaje mi się być łatwizną :)

      Wzajemnie, słonecznego dnia jutrzejszego, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piekne pudełeczko :)))
    Milutkiej niedzieli dla Ciebie Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pudełko :)
    serdeczności z okazji Dnia kobiet :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja też Marta i mi też się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne pudełko:) gratuluję Marcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest prześliczne :)
    Ustawiłam je w miejscu , w którym kiedy budzę się patrzę na nie i marzę o takiej łące w ciepłym słońcu..... jestem nim oczarowana.
    Bardzo dziękuję Martusiu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się że gości na honorowym miejscu :))))

      Usuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy