Grey...

21:14



To już ten czas
 kiedy można powoli planować
upominki większe bądź mniejsze - gwiazdkowe.

 Nie prezentuję dziś nic
typowo świątecznego,
ale taki drobiazg, jak na zdjęciach poniżej,
mimo, że kolorystycznie
 zupełnie neutralny,
może być doskonałym prezentem.
Delikatnym kolorystycznie, ale
jak najbardziej praktycznym i przydatnym w domu. :)


Zestaw "grey" podkładki + pudełko:

Pudełko jest szare z delikatną, białą przecierką w środku.
Podkładki ozdobione motywem serwetkowym.
Szarości, czarny druk, biel 
oraz małe różowo - wrzosowe akcenty
składają się na całość.











Do takiego zestawienia kolorystycznego 
mam małą słabość,
więc i kolory i motyw powrócą pewnie
jeszcze nie raz...

Ciekawa jestem czy Wam też szarości przypadły do gustu?


Miłego wieczoru,

Marta


                                                                     


                                    

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jest tak szaro za oknami, że mam ochotę na żywsze kolory. A sorki, ja zawsze mam ochotę na żywe kolory :) Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pogoda teraz nas nie rozpieszcza.. Tym razem akurat takie spokojne kolory, bo bardzo je lubię, ale te żywe, intensywne też lubię :)

      Usuń
  2. A mi kolory szczególnie się podobają:) i pomysł z napisami jest super,

    OdpowiedzUsuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy