red & blue

21:22


Zastanawiałam się ostatnio
nad nowymi pomysłami 
na ozdobne deski kuchenne.
Trochę już znudziły mi się 
te z ziołami
więc postanowiłam 
przetestować motywy kwiatowe.

Wzór, który wykorzystałam
od razu przypadł mi do gustu przy okazji
robienia
zakupów drewnianych.
Duże czerwone kwiaty
zestawione z drobniejszymi niebieskimi.




No właśnie...
Takie zestawienie kolorystyczne,
dość specyficzne, dość intensywne.
Raczej nigdy nie było moim ulubionym.
Aż do tej pory,
do momentu kiedy 
zobaczyłam ten motyw.


Zobaczcie szczegóły:











Efekt
połączenia tych dwóch kolorów 
wzmocniłam
przetarciami w kolorze niebieskim,
zbliżonym do koloru drobnych kwiatów,
oraz 
dwiema,
nierównomiernie nakładanymi warstwami bieli.


I tak powstała niesamowicie kolorowa deska.


A jeśli szukacie inspiracji na deski
w innej tematyce,
polecam jeden z ostatnich wpisów na blogu:




Pozdrawiam
oraz 
dziękuję za liczne odwiedziny na blogu :)))


Marta

You Might Also Like

0 komentarze

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy