Nowość na blogu!

22:23



Witajcie!


Mam dla Was dziś
do pokazania 
rzecz, którą
pierwszy raz pokusiłam się
wykonać.

Zestaw 6 pierścieni
do serwetek,
zapakowanych w prostokątne pudełko.
Nigdy wcześniej takich nie robiłam.
Zdecydowałam się
na motyw różany
na pierścieniach
i na wieczku pudełka.

Zobaczcie efekty pracy:




  





Motyw na wieczku
trochę podmalowałam,
miejscami
 rozjaśniłam jasnymi smugami farby.
Natomiast dół pudełka
to różowo - beżowe pasy,
które przetarłam
pędzlem "na sucho" białą farbą
oraz przeszlifowałam.







Pomysł na pierścienie,
czyli oklejenie ich
motywem serwetkowym
było
prawdziwym wyzwaniem.
Nie wyszło to idealnie,
ale myślę, że też nie najgorzej.













I znów wyszło
trochę romantycznie,
ale myślę,
że ten motyw pasuje do 
takiego serwetkowego zestawu.
Jak myślicie?
Będę wdzięczna,
jeśli zechcecie wypowiedzieć się na ten temat.



Pracę zgłaszam
na wyzwanie "A Rose"
do Pracowni Rękodzieła Szok.
KLIK






Dobrej nocy,
pozdrawiam

Marta


You Might Also Like

29 komentarze

  1. To życzę powodzenia w wyzwaniu - ja raczej ze swoją drabiną się tam nie pojawię hihihi!
    No romantycznie, subtelnie! Rozumiem, że ta wypukła powierzchnia nie ułatwia przy nanoszeniu materiału? Ja nie widzę niedociągnięć, dobrze jest! Pozdrawiam Martuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, wypukłości nie ułatwiają sprawy, powiedziałabym wręcz, że utrudniają, ale spróbować przecież można, tym bardziej że nie nastawiałam się na super efekt końcowy :)

      Usuń
  2. Marto super pomysł i piękna realizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest. A takie okrągłe powierzchnie to prawdziwe wyzwanie wiec podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwaniem kolejnym będzie pewnie powrót do takich powierzchni, zobaczymy czy mi się to uda ;)

      Usuń
  4. Efekt zachwycający! Delikatnie, romantycznie i bardzo ładnie ;) Powodzenia w wyzwaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię motyw róż :)
    Gratuluję pomysłu i wykonania. Te okrągłości pewnie nie były łatwe do "zaserwetkowania" ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na Candy http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie były rzeczywiście... A róże to taki dość uniwersalny motyw :)

      Usuń
  6. Różane motywy :-) Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszło...ta technika jest mi totalnie obca więc podziwiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne i tak subtelnie wykonane :)
    Powodzenia w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Subtelność uzyskana chyba tylko wyłącznie dzięki motywowi delikatnych róż :)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki Marta! Piękna praca. Niejedna z nas chciałaby taką otrzymać i z namaszczeniem ulożyć ją na wiosennym, świątecznym czy niedzielno- przyjaciółkowym stole. Bardzo (!) mi się podobaja! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! Nie nastawiam się na sukces, ale już sam udział sprawia mi małą przyjemność ;) Cieszę się, że przypadły te moje róże do gustu :)

      Usuń
  10. Uważam, że jesteś bardzo zdolna i pracowita. Podoba mi się połączenie pasów z motywem róży. Jest świetnie. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :))) Co do pasów... Ja nie byłam jakoś od początku przekonana do nich, ale w trakcie pracy już nie chciałam robić poprawek i w końcu je takie zostawiłam.

      Usuń
  11. Uważam, że jesteś bardzo zdolna i pracowita. Podoba mi się połączenie pasów z motywem róży. Jest świetnie. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna :) Podziwiam, bo ja w ogóle w tym temacie nie siedzę :)
    Piękny motyw!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię! Ja dlatego też dzielę się z Wami tym, co potrafię. A podziwiam cuda, które Ty tworzysz :)
      Pozdrowionka ciepłe zasyłam :)

      Usuń
  13. jak zwykle świetnie;) muszę się od Ciebie dużo nauczyć jeżeli chodzi o decoupage - serwetki na obręczach to trudna sprawa! wyszło extra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią podzielę się swoim doświadczeniem, chociaż ja też ciągle się czegoś nowego.... A z tych serwetek nie do końca jestem zadowolona, ale jak na pierwszy raz może być.

      Usuń
  14. Piękne... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy