Herbaciarka w kwiaty

16:22


Powróciłam znów
do wyszukanego przypadkiem
motywu serwetkowego
z  dużymi czerwono- różowymi kwiatami.
Wzór zakupiłam 
przez przypadek,
ale teraz myślę,
że będę do niego wracać.
Świetnie się sprawdza,
a efekty można 
zobaczyć już teraz:





Mała herbaciarka,
z podziałką na dwie części
w środku, stała się
szkatułką na drobiazgi.
Początkowo
zamierzałam stworzyć z niej tradycyjną herbaciarkę,
ale po naklejeniu motywu na wieczko
stwierdziłam, że będzie inaczej.

Całą szkatułkę - ściany boczne
pomalowałam na biało.
Kolor bladoróżowy
z płatków kwiatów
przeniosłam do wnętrza szkatułki.


















Wykorzystanie tego motywu kwiatowego
możecie zobaczyć również tutaj ,
gdzie motywy kwiatowe ozdabiają deskę.



Pudełko ma być przeznaczone na prezent.
Mam nadzieję, że się spodoba...



Pozdrawiam,

Marta


You Might Also Like

0 komentarze

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy