W świecie filmu...

16:37


Dziś
prezentuję kilka zdjęć 
ze specjalnego zamówienia
dla fanek świata filmowego.

Trzy pudełka kwadratowe
dla wielbicielek:
Audrey Hepburn,
horrorów i filmów Alfreda Hitchcocka,
filmów Tima Burtona z udziałem Johnny'ego Deppa
i Heleny Bonham Carter.

Wszystkie trzy 
w stylistyce czarno - białej,
z biało - czarnymi
lub kolorowymi zdjęciami.



























Mam nadzieję, że dziewczyny zadowolone z takich prezentów - niespodzianek :)


A co wy sądzicie o takiej tematyce?



Pozdrawiam,


Marta

You Might Also Like

7 komentarze

  1. ciekawe co będą w nich trzymać:) Johnny i Audrey zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tego to już nie wiem, trzeba byłoby przeprowadzić małe dochodzenie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wielką fanką Audrey,więc to pudełko jest mi najbliższe, a do tego czarno-biała fotografia, którą uwielbiam...Wyszło świetnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Ja też lubię Audrey :)

      Usuń
  4. Dzień dobry!
    Nigdy nie pomyślałam, że się tu znajdę. Całkiem przypadkiem tu trafiłam i jestem mile zaskoczona. Muszę przyznać, że te pudełka są wspaniałe! Piękne i świetne w wykonaniu. W moim trzymam biżuterię i ładnie stoi na honorowym miejscu w moim pokoju.;)
    Pozdrawiam, wielbicielka filmów T. Burtona z udziałem Johnny'ego Deppa i Heleny Bonham Carter. :)

    PS. Proszę pozdrowić Panią Magdę. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Bardzo mi miło gościć tutaj młodą kinomankę z niezwykłym gustem filmowym, cieszę się, że pudełko przypadło do gustu :) Zapraszam częściej, również tutaj: https://www.facebook.com/vis.attractiva?ref=hl

      P.S. Oczywiście pozdrowię :)

      Usuń
    2. Od teraz oczywiście będę tu zaglądać i podziwiać. Strona na facebooku już polubiona. :)

      Usuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy