Trochę niebieskiego...

19:37



Hej!!!

Po słonecznym, choć dosyć chłodnym dniu
krótka chwila wytchnienia.

Bohaterem głównym wieczoru
dziś kwadratowa herbaciarka
przekształcona 
w pudełko na biżuterię
lub inne drobiazgi.




Całą szkatułkę 
pomalowałam farbą akrylową
w odcieniu tzw. brudnej bieli,
pierwszą warstwę przeszlifowałam,
po czym położyłam kolejne.

Wieczko i boki pudełka ozdobiłam 
motywem serwetkowym,
z którego często korzystam.




Wnętrze pudełka 
razem z przegródkami 
pomalowałam farbą
w kolorze granatu,
by stworzyć kontrast między 
wnętrzem a częścią zewnętrzną.




By wykończyć pudełko
całość kilkukrotnie polakierowałam.

Co sądzicie o takim doborze kolorów?
Opinie mile widziane :)

Osobiście wolę granatowy niż niebieski,
ale zdążyłam już się przekonać,
że niebieski całkiem fajnie można zestawić 
z innymi kolorami.
Na pewno będę jeszcze powracać do takich zestawień kolorystycznych.


Miłego wieczoru!

Marta



You Might Also Like

0 komentarze

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy