Little things make big days

13:07

Dzień dobry!


Little things make big days

Pamiętajcie o tym 
nie tylko dziś.
Małe rzeczy, drobne gesty, przyjemności
potrafią zdziałać cuda...










Na zdjęciach:

Serce zawieszka pomysł i wykonanie: vis attractiva
 {wymiary:20 x 12 cm white & minty}

Grafika: deco-szuflada



Kochani,
życzę Wam dużo miłości na dziś
i na każdą kolejną chwilę roku  :)))


Przypominam także o trwającym jeszcze przez chwilę,
bo do końca jutrzejszego dnia, 
candy urodzinowym.
Zapisy tutaj .





Pozdrawiam,

Marta


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ja też pobrałam sobie tą grafikę i właśnie oprawiłam w ramkę jako poster :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też od razu wpadła w oko :))) Ale pomysł na poster - pewnie skorzystam i z takiej opcji.. :)

      Usuń
  2. Oj prawda, prawda. Serce śliczne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie serca robić, a motto na nim świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, skorzystałam z grafiki od deco - szuflady, serdecznie polecam!

      Usuń
  4. Śliczne serduszko.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł i serduszko super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serducho urocze! Wielkie brawa Martuś :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo wykonane serducho! Śliczny ten odcień błękitu...

    OdpowiedzUsuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy