Wyniki candy!

20:21



Dziś ogłoszenie zwycięzcy
świątecznego candy :)

Na nagrodę przygotowałam dwa białe
świąteczne serca zawieszki.






Wszystkim biorącym udział
w konkursie dziękuję za udział
i za cierpliwość w oczekiwaniu na wyniki.

Było mi bardzo miło gościć Was
tu u siebie i czytać wpisy.


D Z I Ę K U J Ę !



Mam też nadzieję,
że nie zabraknie Was już wkrótce,
w kolejnym miesiącu,
gdy świętować będę
pierwsze urodziny bloga.
Już mam pomysł na niespodziankę :)))

Zaglądajcie,
informacje o kolejnym konkursie niebawem się pojawią...


A teraz wyniki...







Szczęśliwą zwyciężczynią 

zostaje...








A l i c j a !!!



Serdecznie gratuluję
i bardzo się cieszę :)))


Zwyciężczynię proszę o kontakt
na adres
maartuls@gmail.com


Pozostałym jeszcze raz
dziękuję za udział :)

Już wkrótce następny konkurs!



Pozdrawiam,

Marta

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Naprawdę ja??? Strasznie sie cieszę!!! To moja pierwsza wygrana. A teraz prawo serii idę zagrać w totka :))) bardzo dziekuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje!!! Pozdr.Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Alicjo ty szczesciaro. . .

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!No ja tyle szczęścia nie mam:(
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy