Ciąg dalszy w tonacji pastelowej...

14:26



Witam słonecznie :)))

Słońce świeci dziś mocno :)


Do wczorajszego kolażu postanowiłam
dołączyć własne propozycje decoupagowe
- dwa pudełka - większe i mniejsze,
- oba w tonacji kolorów, które
moim zdaniem, pasowałyby do tego zestawienia.



www.vis-attractiva.blogspot.com


Małe pudełko zaprezentowane powyżej
zostało pomalowane jednym kolorem bladego różu.
Dół jest gładki,
natomiast całe wieczko,
oprócz miejsca, w którym umieściłam zdjęcie,
zostało pokryte medium do spękań,
a następnie tym samym kolorem farby.
Wersja bardzo minimalistyczna i skromna, ale 
przy tym posiadająca swój urok w prostocie właśnie.




www.vis-attractiva.blogspot.com


Kolejne pudełko wymagało już trochę więcej pracy.
Wieczko w kolorze kremowym 
ozdobiłam kolażem
nawiązującym kolorystycznie do całości.
Dół pudełka różowy, gładki,
ozdobiony koronką.



www.vis-attractiva.blogspot.com


A co Wy sądzicie o tych propozycjach?
Czekam na opinie :)


Pozdrawiam,

Marta

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mnie się podoba szczególnie to drugie :-)
    Jest takie glamour.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już niedługo znajdzie się w takiej glamour łazience.. :D

      Usuń
  2. ja też obstawiam drugie, właśnie szykuję prezent dla córki i takie klimaty na pewno by jej się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! No to teraz jestem ciekawa co to będzie... Dziękuję za opinię :)

    OdpowiedzUsuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy