(Nie) męskie pudełko z mapą

20:36



Witajcie!


Dziś przedstawiam coś nietypowego.
Motyw, który spodobał mi się bardzo, 
gdy poszukiwałam innych wzorów.
To motyw kolorowej mapy świata, takiej jak ze starego atlasu.
Myślę, że gdybym wykorzystała kartkę 
z takiego atlasu - efekt byłby całkiem podobny.


Oto efekty pracy:









Motyw zdobi jedynie wieczko.
Dół pudełka jest dosyć neutralny,
w delikatnym bejcowanym brązie.
Obyło się bez przetarć i innych, kontrastowych kolorów.
Prosto i estetycznie.
Z założenia pudełko miało być pudełkiem dla mężczyzny.
I faktycznie tak jest,
ale uważam, że każdy kto interesuje się podróżami,
mapami czy zbieżnymi tematami byłby zadowolony z jego posiadania.


Czy ktoś się z moją opinią zgadza?

:)



Pozdrawiam,

Marta

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ładne pudełeczko! Męskie ale ja też bym znalazła "skarby" które mogły by w nim zamieszkać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to :) Mi również ta stylistyka się podoba, tym bardziej że wszelkie mapy są teraz w modzie ;)

      Usuń
  2. Na pewno na czasie :) A czy męskie, czy nie to mało istotne :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, pudełko jest chyba uniwersalne ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dla mężczyzny jak najbardziej. Choć mnie również się bardzo podoba ;0

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym tam się cieszyła z takiej skrzyneczki, ciekawie wyszła;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To znaczy, że trzeba znów sięgnąć po ten motyw z mapą ;)

      Usuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy