Magiczny Poznań

16:59


Udało mi się
wykorzystać odrobinę czasu
by przejazdem móc 
zwiedzić Poznański rynek 
i jego okolice.

Pogoda była nie najlepsza,
wiał zimny wiatr,
ale deszcz był łaskawy i nie spadł,
a niebo nawet momentami błękitne :)

Oto fotorelacja
widziana okiem nietypowego turysty ;)








Jako nietypowy turysta
przy zwiedzaniu skupiam się
nie tylko na zabytkach.
Urzekają mnie stare, zniszczone kamienice,
ich piękne fasady, zdobione gzymsy.
Wypatruję ciekawostek,
zaskakujących szyldów uroczych kafejek,
nietypowych graffiti na ścianach,
a także zaprzyjaźnionych
z mieszkańcami miasta zwierząt :)

A to wszystko oczywiście z aparatem fotograficznym w dłoni.















Nie miałam pojęcia o takim właśnie,
zaskakującym Poznaniu.
Mam nadzieję tam wkrótce powrócić, 
bo czuję, że miasto to skrywa w sobie jeszcze wiele tajemnic.


Pozdrawiam,

Marta

You Might Also Like

2 komentarze

  1. A to moje miasto!Przyznaję starówka jest piękna, choć miasto ogólnie jest drogie, fajnie się tu mieszka...no i sa niezłe lumpexy:P Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to Poznan, ktory skrywa przede mna jeszcze wiele pieknych uliczek, zabytkow i innych magicznych miejsc. Mam nadzieje tam jeszcze powrocic... :) Pozdrawiam :)

      Usuń

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy