Taca w stylu shabby chic

19:12


Na zamówienie
powstała ostatnio duża kuchenna taca
o rozmiarze 30 x 40 cm.

Wykonałam  ją w stylu shabby chic.




Wykonanie tacy:

1. Taca została pomalowana warstwą
farby akrylowej w kolorze szarym.

2. Następnie całą tacę przetarłam papierem ściernym
by usunąć wszystkie nierówności.

3. Kolejna warstwa szarego koloru - już nieco cieńsza,
ewentualne przecieranie papierem nierówności.

4. Boki tacy - zewnętrzne oraz wewnętrzne przetarłam świecą, 
nadmiar świecy wytarłam ręcznikiem papierowym.

5. Nałożyłam kolejne warstwy farby białej - gąbką oraz pędzlem.

6. Po wyschnięciu białej farby wybrane krawędzie i boki 
starłam papierem ściernym, 
by uzyskać efekt postarzenia.

7. Przygotowałam i nakleiłam wydruk z drukarki laserowej. 
Zastosowałam klej do przenoszenia transferu.
Tacę zostawiłam do wyschnięcia na ok. 24 godziny.

8. Po upływie określonego czasu 
ściągnęłam warstwę papieru za pomocą gąbeczki i wody.

9. Tak przygotowaną tacę pokryłam trzema warstwami lakieru.







Pozdrawiam,
miłego sobotniego wieczoru!


Marta

You Might Also Like

0 komentarze

korzystam z grafik

Facebook

Obserwatorzy